Ako vytvoriť zdravý a zároveň hravý priestor pre školáka? | Všetko pre výrobu nábytku.
Vážení zákazníci, objednávky tovaru sú možné iba pre registrovaných (firemných) zákazníkov. Ďakujeme za pochopenie.
Skryť sortiment Sortiment
Kontakty
Ako vytvoriť zdravý a zároveň hravý priestor pre školáka?

Ako vytvoriť zdravý a zároveň hravý priestor pre školáka?

Ako vytvoriť zdravý a zároveň hravý priestor pre školáka?
Dištančná forma vzdelávania je v súčasnej dobe problematika, s ktorou sa potyká väčšina domácnosti. Zo dňa na deň študenti vymenili školské lavice za domáce prostredie, v ktorom trávia väčšinu svojho času. Je preto dôležité vytvoriť prostredie v ktorom si žiak nielen oddýchne, ale dokáže plniť svoje študijné povinnosti.

Študentská izba je priestor, ktorý je náročný na skĺbenie všetkých činností, na ktoré majú dospeláci obývacie izby, pracovne a spálne. Preto, ak to priestor dovolí, je dobré vytvoriť zónu na spanie a oddych, zónu na prácu, teda školské povinnosti, a zónu na hru. V zóne na prácu je prioritou pracovný stôl. Staré zlaté pravidlo, že stôl je dobré umiestniť pod okno, je už pasé. V ére počítačov používajú deti a hlavne tínedžeri na školské povinnosti i zábavu počítač. Vtedy nie je vhodné, aby bola obrazovka nasvietená priamo zozadu, a teda stôl bol pod oknom. Stôl potrebuje aj stabilné nohy (k dispozícii sú tiež elektricky nastaviteľné podnože) a každé dieťa určite ocení stolové elektrické zásuvky.

V našej realizácií sme použili dekor EGGER DTDL H1344 ST32 Dub Sherman koňakovo hnedý, ktorý navodzuje domácku, príjemnú atmosféru. V kombinácií s funkčnou magnetickou plochou v podobe zásteny, vytvoríte praktickú plochu na prichytávanie dokumentov a zároveň písanie.

Pri navrhovaní interiérov pre tínedžerov je najdôležitejšie robiť to spolu s nimi. Deti približne od 10 rokov začínajú mať predstavu, čo sa im páči a ako by mal ich priestor vyzerať. Majú už svoje obľúbené farby a pri dobrom vedení dizajnérom sa dokážu rozhodnúť, aký materiál by vo svojej izbe chceli mať. Kvalitný rozhovor so študentom o jeho predstavách, ako by mala izba vyzerať, je investícia, ktorá sa vracia trikrát. Prvýkrátv podobe spokojnosti študenta, ktorý siv izbe bude vedieť aj oddýchnuť, aj plniť povinnosti. Druhýkrát v zodpovednejšom správaní sa voči zariadeniu izby a poriadku v nej a do tretice to môže byť úžasný proces objavovania vlastnej identity študenta a jeho osobnostného rozvoja.